• Powrót dzieci do szkół

• Szanowni Państwo,

informuję, że od 18 stycznia br. dzieci z klas 1-3 wracają do szkoły.

Oddział przedszkolny wznawia również swą działalność.

Uczniowie klas 4-8 uczą się zdalnie do 31 stycznia.

Pracujemy w reżimie sanitarnym.

Poniżej w linku wytyczne MEiN, MZ i GIS:https://liblink.pl/zrIuVIJxtv

• Święta - oddział przedszkolny

• Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia dzieci z oddziału przedszkolnego wraz z wychowawczynią życzą zdrowych, wesołych świąt i miłych chwil w gronie najbliższych.

Zapraszamy na krótkie filmy.

• Święta tuż, tuż…

• Święta Bożego Narodzenia to najbardziej radosne święta w naszej tradycji.

Już od dwóch tygodni dzieci z oddziału przedszkolnego z wielkim zaangażowaniem przygotowywały się do tych wyjątkowych świąt poprzez różne działania. Ten szczególny okres przedświąteczny rozpoczął się słodkim upominkiem od Świętego Mikołaja, który sprawił dzieciom wiele radości. W kolejnych dniach przedszkolaki śpiewały kolędy, uczyły się wierszyków o tematyce świątecznej, wykonywały prace plastyczne związane z tradycją bożonarodzeniową.  Dzieci z radością wykonywały własnoręcznie ozdoby na choinkę jak:  łańcuchy, gwiazdki, bombki. Dlatego nasza choinka jest w tym roku wyjątkowo piękna!

Zapraszamy do galerii zdjęć.

• Konkurs Plastyczny - FLAGA POLSKI

Z okazji Święta Niepodległości w oddziale przedszkolnym został rozstrzygnięty Konkurs Plastyczny – Flaga Polski. Na konkurs wpłynęło 14 prac. Wszystkie były na wysokim poziomie artystycznym. Stąd jury miało trudności z wyłonieniem laureatów. Ostatecznie przyznano wyróżnienia dla wszystkich uczestników konkursu. Dzieci biorące udział w konkursie otrzymały upominki oraz dyplomy.

Podziwiamy kreatywność i zdolności plastyczne naszych Przedszkolaków!

Dziękujemy wszystkim Dzieciom za udział w Konkursie Plastycznym – FLAGA POLSKI.

Zapraszamy do galerii zdjęć.

Wioletta Suli

• Wycieczka rowerowa do Uzarzewa.

• 1 października 2020 roku pojechaliśmy na wycieczkę rowerową. To już nasza druga wycieczka w ostatnich 2 tygodniach! Naszym celem było Muzeum Przyrodniczo-Łowieckie w Uzarzewie. Po drodze mieliśmy dłuższy postój na drugie śniadanie w Jerzykowie. Gdy dojechaliśmy na miejsce pan przewodnik opowiedział nam o drzewach i krzewach w Polsce i na świecie. Dostaliśmy karty pracy i ołówki z zadaniem odszukania gatunków drzew w miejscowym parku. Nasza koleżanka Oliwia P. najszybciej wypełniła karty. Gdy już wszyscy się zebrali zostaliśmy podzieleni na dwie grupy. Na zmianę zwiedzaliśmy dworek z kolekcją broni myśliwskiej i trofeów, ekspozycje przyrodniczą z kraju i świata oraz pawilon z okazami zwierząt z 4 kontynentów. Pan T. Kasprzak robił nam cudowne zdjęcia. Po obejrzeniu atrakcji zrobiliśmy wspólne zdjęcie na schodach prowadzących do dworku. Dodatkową atrakcją był czas wolny na placu zabaw. Po południu ustawiliśmy się w kolumnie i bez pośpiechu wróciliśmy do Wronczyna. Drobne problemy techniczne po drodze szybko były rozwiązywane. Bardzo podobała mi się ta wycieczka i oczekuję kolejnych!

napisała

Dominika

Hadyńska

• Wycieczka rowerowa.

• Dnia 17.09.2020 klasy VII i VIII wybrały się na wycieczkę rowerową do Wielkopolskiego Muzeum Etnograficznego i na Ostrów Lednicki. Opiekunami grupy byli: Pan Tomasz Kasprzak oraz Pani Magdalena Kubacka . Klasy wyruszyły o godzinie 8.00. Jechaliśmy do Ostrowa Lednickiego-kolebki Państwa Polskiego-gdzie książę Mieszko I przyjął chrzest.Nad jeziorem w Lednogórze zrobiliśmy przerwę, napiliśmy się wody oraz zjedliśmy drożdżówki.Następnie odwiedziliśmy Muzeum Etnograficzne. W owym muzeum zobaczyliśmy karczmę z XVIII wieku ,dom sołtysa oraz staropolski cmentarz i kościół. Pan przewodnik oprowadził nas po szlacheckim dworku. Dowiedzieliśmy się jak budowano kiedyś chaty oraz jak niebezpieczny był ogień i w jaki sposób gaszono pożary. Przewodnik opowiedział nam, kim kiedyś był komornik. Po krótkim odpoczynku wyruszyliśmy dalej, w kierunku Wyspy Władców. Czekał na nas prom i przeprawa przez jezioro. Tam dowiedzieliśmy się jak wyglądał średniowieczny gród oraz kto wyruszył razem z cesarzem Ottonem III do Gniezna. Przewodnik opowiedział nam o tym, jak zbudowano mosty oraz jak ich broniono. Zobaczyliśmy ruiny pałacu Mieszka i Dobrawy.

Później przyszła chwila na pamiątki. Uczniowie kupowali książki,monety oraz przypinki. W doskonałych humorach skierowaliśmy nasze rowery w drogę powrotną.

Kamil Walkowiak-uczeń klasy VII.

• Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/21

• Szanowni Rodzice, drodzy Uczniowie!

Rok szkolny 2020/21 rozpoczynamy 1 września o godz. 9.00. Spotykamy się na boisku szkolnym, a następnie    z wychowawcami w klasach. Pamiętamy o zachowaniu dystansu społecznego, maseczkach i dezynfekcji rąk.

O godz. 8.00 w kościele we Wronczynie odbędzie się uroczysta msza święta, podczas której ks. Proboszcz poświęci plecaki i przybory szkolne uczniów klasy 1. Zachowujemy zasady obowiązujące w kościele.

Informacja_dla_rodzicow_i_uczniow.docx

• Podręczniki

• Szanowni Państwo,

przypominam, że darmowe podręczniki i ćwiczenia zostaną dzieciom wypożyczone na początku roku szkolnego. Samodzielnie należy kupić podręcznik do religii.